Betalen
Bekijk hier de meest gestelde vragen over de betaling van uw bestelling.
1. U kunt de producten in uw winkelmand afrekenen door op 'ga verder met bestellen te klikken, die u rechtsboven op de pagina kunt vinden. Er verschijnt een pop-up.
2. U komt op een beveiligde pagina met de tekst ‘Uw gegevens'. Als u nog geen account heeft, of zonder account wilt bestellen, vult u hier uw gegevens in. Als u al een account heeft, kunt u inloggen bij 'snel bestellen met mijn account'. Bent u uw wachtwoord vergeten? U kunt op de link ‘Wachtwoord vergeten’ klikken. Na het invullen van uw email-adres ontvangt u een email met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Als u een account wilt aanmaken kunt u die hier gemakkelijk aanmaken middels uw emailadres.
3. Als u een nieuwe klant bent, of doorgaat met bestellen zonder account, vult u bij 'Uw gegevens' de gevraagde gegevens in. Hier kunt u een afwijkend bezorgadres invullen. Als u uw pakket bij een PostNL punt wilt laten bezorgen, kunt u dat in de stap hierna (bezorgopties) aangeven.
4. Kies in stap 'bezorgopties' of u het pakket wilt laten Bezorgen of afhalen bij een PostNL punt. Bij de keuze afhalen verschijnen meerdere PostNL punten in de omgeving van uw postcode. Desgewenst kunt u een andere postcode invullen en naar nieuwe afhaalpunten zoeken. Via de knop 'Ga verder' gaat u naar de pagina waarop u uw betaalwijze kunt selecteren.
5. In stap 'betalen' kiest u uw betaalwijze. Per land zijn de betaalmethoden verschillend. Bij de betaalmethode iDEAL, dient u ook uw bank te selecteren.
6. In de volgende stap controleert u uw factuuradres, bezorgadres of afhaaladres en de betaalwijze, en desgewenst wijzigt u deze hier. In deze stap en de vorige stappen kunt u ook uw winkelmand aanpassen. Nadat u uw gegevens heeft gecontroleerd en akkoord gaat met de algemene voorwaarden, bevestigt u dit door dit aan te vinken. U kunt dan uw bestelling plaatsen. U wordt naar een beveiligde omgeving geleid waar u uw betaling kunt afronden.
7. Nadat de betaling succesvol is afgerond (Klik daarvoor op Bestelling afronden in uw betaalomgeving), wordt u teruggeleid naar de website. U krijgt een orderbevestiging van uw bestelling op het door u opgegeven email-adres toegestuurd.
8. Als uw betaling niet is gelukt, wordt u teruggeleid naar de website, waarop kenbaar wordt gemaakt dat de betaling is mislukt. U kunt nogmaals proberen te betalen.
Spieringsherenmode.nl biedt u verschillende betaalmogelijkheden. Zodra wij de betaling hebben ontvangen zullen we uw bestelling verzenden. Dit zijn de betaalmogelijkheden die wij accepteren:
In Nederland: iDEAL, Creditcard (Visa, Maestro, Mastercard), PayPal, Achteraf betalen (met AfterPay, niet in combinatie met Pakjegemak), Sofort Banking, cadeaukaart.
In het buitenland: Giropay, Creditcard (Visa, Maestro, Mastercard), Sofort Banking, cadeaukaart.
Nee, er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van bepaalde betaalmethoden.
Bij Schulte Herenmode hanteren we een transparant en eerlijk beleid. Wij geloven in het bieden van een naadloze winkelervaring, zonder extra kosten voor bepaalde betaalmethoden.
Of je nu kiest voor iDEAL, creditcard of PayPal, wij zorgen ervoor dat je veilig en gemakkelijk kunt afrekenen zonder onverwachte kosten.
Met achteraf betalen met AfterPay heeft u tenminste 14 dagen de tijd om te betalen. U krijgt achteraf een factuur van AfterPay toegestuurd. De orderbevestiging van uw bestelling wordt direct naar het door u opgegeven email adres gestuurd. U kunt bij Spierings Herenmode maximaal 4 artikelen bestellen met AfterPay achteraf betalen. Afterpay werkt niet in combinatie met Pakjegemak.
Wanneer u heeft betaald met Afterpay en een artikel retour stuurt brengen wij AfterPay op de hoogte en sturen zij een nieuw factuur naar u op van het resterende bedrag (kan ook 0 euro zijn). U dient altijd te wachten op een nieuw factuur van AfterPay en niet zelf het resterende bedrag naar ons over te maken.
Voordat u kunt betalen met PayPal dient u eerst een account aan te maken bij hun. In uw account wordt uw emailadres gekoppeld aan uw bankrekening of creditcard. Vervolgens kunt u alleen met de vermelding van uw emailadres betalen. De kans op fraude neemt hierdoor af, omdat de bankrekening gegevens voor beide partijen niet zichtbaar zijn.
In de meeste gevallen ontvangen wij na betaling met PayPal het bedrag direct vanuit Paypal. Indien u een uitgestelde bankbetaling stuurt kan de verwerking hiervan 6 tot 10 werkdagen duren. Wanneer wij de betaling hebben ontvangen, zullen we uw bestelling verwerken en versturen. Let op dat het product pas voor u gereserveerd is op het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen.
iDEAL: Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven.
AfterPay: Wanneer uw aanvraag via AfterPay is goedgekeurd, wordt uw bestelling in behandeling genomen.
PayPal: In de meeste gevallen ontvangen wij het bedrag direct vanuit Paypal. Indien u een uitgestelde bankbetaling stuurt kan de verwerking hiervan 6 tot 10 werkdagen duren. Wanneer wij de betaling hebben ontvangen, zullen we uw bestelling verwerken en versturen. Let op dat het product pas voor u gereserveerd is op het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen.
Creditcard: Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven.
Een groot deel van onze betalingen worden afgehandeld door onze Payment Service Provider: Adyen. Het gaat hier om betalingen via creditcards en iDEAL. Dit zijn betalingen binnen uw eigen internet bankomgeving. Betalen met deze betaalopties is veilig en vertrouwd.
Zat uw vraag er niet tussen ? Misschien kunnen wij u nog verder helpen middels de meest gestelde vragen van de onderstaande onderwerpen.